lørdag den 19. maj 2007

Nu skulle den altså være god nok!!!!


Den 5. maj fik jeg jo råbt ud til alle og enhver at NU var Frida kvalificeret til årets DM i agility. Og jeg var da heller ikke det mindste i tvivl. Jeg var 1.000 % sikker, men åbenbart kan jeg ikke hverken regne eller huske. Og desværre viste det sig at Frida havde 3 kvalifikationer i spring og kun 1 i agility. For at kvalificere sig skal man ha' 2 af hver.


Men i torsdags i Gundsølille på en dødsyg regnvejrsdag, hvor alt var vådt og gennemblødt og hvor jeg seriøst overvejede hvorfor jeg frivilligt tog til agilitystævner og endda betalte for det, gjorde hun det så.I agility åben løb hun et dejligt fejlfrit løb med fine sikre felter. Hun løb i tiden 37,49 og banetiden var 42 sek.


Og dermed er hun så virkelig kvalificeret til DM. I en alder af 10½ år er det 8. gang i hendes lange karriere at hun er kvalificeret.


Wilma løb også et par rigtig gode løb, men desværre får vi altid liiige en enkelt fejl, men det kommer. Hun fik ros af dommeren for sit A-felt og sin slalom. Vi er på rette vej, der mangler bare den sidste præcision og lide mere erfaring, så skal hun nok begynde at blande sig i toppen. Farten fejler i hvert tilfælde ikke noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar