lørdag den 5. maj 2007

Frida gjorde det igen


Ja så er vi hjemme fra dagens stævne i Hvalsø. Målet idag var at få den sidste DM kvalifikation i Spring.


Og Frida løb et drømmeløb med god fart og dejligt flow. Hendes tid var lidt over 31 sekunder. Hun blev nr. 19 i klassen.


Men det vigtigste var at Frida dermed fik den sidste kvalifikation. På kun 3 stævner er hun nu kvalificeret til Årets DM i agility. Jeg tror faktisk det et det hurtigste hun nogensinde har gjort på.Det er 8. år Frida er kvalificeret, i hendes snart lange karriere har der kun været 1 år hvor hun ikke kom med. Det år havde hun 6 kvalifikationer i agility, men kun 1 i spring og eftersom man skal ha' 2 i hver så kom hun ikke med.


DM afholdes i september kun et par måneder før Frida bli'r 11 år.
Senere PS:
Ja hvor dum har man lov til at være?
Frida er alligevel ikke kvalificeret til DM, det var en AG hun manglede og ikke en SP. Så hun har 3xSP og kun 1xAG.FUFA har langt om længe opdateret deres hjemmeside med kvalifikationer og så kunne jeg jo se at noget var galt. Jeg har tjekket efter og det passer desværre.
Hold kæft hvor er jeg sur på mig selv lige nu.
Men vi må på den igen d. 17.5. og så håber jeg at den sidste så kommer i hus.
Hilsen Janne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar