søndag den 14. juni 2009

Wilma update



Wilma er nu ved at se ud til at ha' det rigtig godt igen.

Lige efter kejsersnittet var hun totalt forvirret, virkede meget trist og træt.

Igår var hendes sår meget hævet og rødt, men idag er det helt fint og flot igen.

Hun får stadig penicillin mod evt. infektion og det skal hun ha' i 2 dage mere. Igår var sidste dag hun fik smertestillende, men det ser ikke ud til at hun mangler det.

Patterne ser ud til at forsvinde stille og rolig og det ser ikke ud som om hun producerer mere mælk, så det kommer vist ikke til at give nogle problemer.

Hun er nu også ved at ha' fået sit sædvanlige gode humør tilbage og er begyndt at pjatte og lege igen. Og vigtigst af alt: hun har fået det glade glimt tilbage i øjnene. Det har jeg godt nok savnet.

Så det ser ud til at Wilma hurtigt kommer sig, både fysisk og psykisk. Det er vist mig der tager det hårdest.


Men jeg er nu igang med at planlægge ferie, træning og konkurrencer. Alt er jo pludselig anderledes nu hvor jeg ikke skal bruge tid på hvalpe alligevel.

Jeg glæder mig til at Wilma igen kan komme ud og hyrdetræne på over 2 måneder. Det har godt nok været en lang pause.

Og så jeg har faktisk meldt Wilma til en rally konkurrence, så må vi se hvordan det går. Det er jo ikke lige hendes normale aktivitet, men vi prøver.

Billedet af Wilma er taget idag, hvor vi gik en dejlig tur i Hornbæk Plantage. Det hjælper altid på humøret at blive blæst godt igennem og se de 2 fjollede hunde hoppe rundt og lege og hygge sig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar