torsdag den 11. juni 2009

Temperaturudvikling - opdateres løbende

















Opdateret: 11.6. morgen

Efter en noget urolig nat, hvor vi dog har fået sovet lidt er vi nu nået til den dag, hvor jeg hele tiden har regnet med at hvalpene skulle komme og det ser ud til at holde stik. Egentlig lidt utroligt at man kan regne det så præcist ud.

Temperaturen ligger nu på 37.0.
SÅ nu er det bare at vente på opblokningsfasen og så derefter fødslen. Min veninde og fødselshjælper kommer idag. Glæder mig til at ha' lidt assistance og en til at spørge til råds.

Klik på billedet for at se det i større udgave.


5 kommentarer:

  1. Hej Vibeke.
    Så fandt du hvalpebloggen ;O) Jeg venter også meget spændt. Nu må det egentlig gerne snart ske, så jeg finder ud af hvad der egentlig gemmer sig i hende. Er der kun den ene som dyrlægen kunne se på scannningen eller gemmer der sig flere?

    Hilsen Janne

    SvarSlet
  2. Vi er flere der venter spændt... :o) Der bør være mindst en hvalp pr. Sveriges tur.... :o)

    SvarSlet
  3. Ja alt mere end en vil være dejligt, så har den da nogle at lege, slås og kæmpe med.

    SvarSlet
  4. hm og tænkte da jeg så hendes sidste mave billede...hvordan var hun set ud hvis hun nu havde haft 8 hvalpe i mavsen? :-) Krydser for at det er 3 :-))

    SvarSlet