mandag den 1. juni 2009

Redebygning




















Så er der kun ca. 10 dage tilbage:

Wilma er idag begyndt at bygge rede, hvilket vil sige at hun roder alle tæpper rundt. Heldigvis foregår det i hvalpekurven, så forhåbentlig er der også der hun vælger at føde hvalpene. Ikke fordi det ser så behageligt ud med alle tæpper rodet sammen i en bunke. Men hun synes åbenbart det er sådan det skal være.

Jeg har fået nummeret på den dyrlæge som vil være på vagt under fødslen, så jeg kan ringe hvis der skulle blive brug for det til f.x. kejsersnit.

Min veninde har lovet at komme og være hos mig under fødslen. Et tilbud som jeg tog imod med kyshånd. Det er dejligt at vide at jeg ikke skal være helt alene om det.

Og jeg har også fået tilbud om at kunne ringe efter hjælp. Tak til jer alle.

Fra imorgen begynder jeg at tage Wilma's temperatur 3 gange om dagen, så jeg kan følge udviklingen op mod fødslen. Når temperaturen går under 37 grader og bli'r der kan fødslen ventes indenfor et døgn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar