mandag den 8. juni 2009

Webcam


Jeg har nu installeret et nyt og meget bedre webcamera, så det bli'r muligt at følge hvalp(e) i rigtig god kvalitet direkte på internettet. Og fra imorgen skulle jeg også få en 20 MB internet forbindelse, så det skulle faktisk kunne gå hen og blive rigtig godt.

Sammen med online udsendelsen er der også mulighed for live chat med mig og andre der kigger på.

MEN kameraet er ikke offentlig tilgængeligt. Kun folk som jeg kender får adgang. Hvis du vil ha' adgang så send mig en email. Så sender jeg link og password.

2 kommentarer:

  1. Super flot kvalitet!!! Sådan et må jeg også have engang ;o)

    Kh Jane m. Jiggy
    www.janeelene.mono.net

    SvarSlet
  2. Hej Jane.

    Ja jeg er faktisk også selv imponeret over hvor meget det betyder med et godt camera. Og det kan sende live med både lyd og billede og der er ikke den store forsinkelse på. Jeg kan sidde og se Wilma lave et eller andet og så kommer det en smule forskudt på nettet.

    Hvis du er interesseret så er det et Logitech Quickcam Pro 9000 jeg har købt. Købte det det billigste mulige sted på nettet.

    Janne

    SvarSlet