lørdag den 9. juni 2007

Han har da i det mindste accepteret skylden


Spadenakken der kørte op bag i mig d. 22. maj har nu accepteret at det var hans skyld. Se tidligere indlæg: http://kennellitgov.blogspot.com/2007/05/sadan-en-spadenakke.html


Har fået brev fra forsikrings selskabet om det. Ikke fordi jeg var i tvivl om hvis skyld det var, men det er nu rart at ha' det sort på hvidt.Jeg syntes først ikke rigtig at jeg var skadet, men hold da kæft hvor har jeg fået ondt siden hen. Min venstre skulder og nakken gør bare vildt ondt. Jeg har nærmest uafbrudt været på smertestillende piller den sidste uges tid.


Min lænd er simpelthen så stiv som et brædt og jeg kan næsten ikke rejse mig. Når jeg er kommet op og gå hjælper det lidt.Jeg går til fysioterapeut med nakken og skulderen, men det hjælper kun kort tid. Fysioterapeuten siger jeg har rykket et led i nakken lidt.Mandag skal jeg heldigvis endelig til kiropraktor (hun havde selvfølgelig ferie) og så håber jeg at hun kan rette op på nakken og få løsnet min lænd op.


Jeg er total træt og det går ud over min træning med hundene. Jeg burde jo knokle rundt og træne med Wilma, så hun kan blive klar til Dutch Open, men jeg har måttet pjække et par gange pga. smerter. Pt. er Wilma så også HØJLØBSK (virkelig seriøst højløbsk) så hun har haft mistet hjernen et par dage.


Heldigvis er min mor hjemme fra Frankrig for at besøge mig, men det var jo ikke meningen at hun skulle rende rundt og hjælpe mig, men at vi skulle ha' shoppet og gået på familievisitter. Nå, men hun siger da at hun hygger sig alligevel og det vigtigste er at vi er lidt sammen.


For fanden hvor ville det være rar hvis folk kunne holde deres bremseafstand og være lidt mere opmørksomme på hvad der foregår i trafikken. Jeg prøver altid selv at forudse hvad der sker længere fremme og være på forkant med situationen, men det virker desværre ikke når man bli'r braget op i bagfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar