lørdag den 16. juni 2007

Wilma 3 år


Idag bli'r Wilma så 3 år. Hold da op hvor tiden er fløjet.Jeg ved ikke hvad jeg var så nervøs for mht. at få hund nr. 2.


Wilma har vist sig at være alt det jeg ønskede mig og meget mere.Jeg har sat lidt billeder sammen om hendes liv indtil nu: http://www.litgov.dk/images/wilma/Wilma-3aar.gif


Fylder ca. 1 MB - så bredbånd anbefales ;-)


Wilma er jo i mine øjne intet mindre end fantastisk. Hun er den sødeste, mest kærlige og omgængelige hund man kan tænke sig. Hun elsker at putte og kramme. Men samtidig er hun en lækker arbejdshund. Hun elsker at hyrde og hun knokler på uden nogen som helst forbehold. Hun flytter ehvert får og er ved at være nået så langt at kl. 3 ikke mere er noget fjernt, som jeg kun kunne drømme om, men et reelt og opnåeligt mål.


Hun løber også agility hvilken hun gør med super hastighed. Hun er lynhurtig, men hun kræver meget mere præcision fra min side, så det er en konstant udfordring af mine evner at løbe med hende. Hun mangler pt. 1 placering i agility og i spring for at flytte op i kl. 2. Selv agility ikke er højeste prioritet med Wilma, så har hun vist sig at have store evner i den retning også. Så det prøver vi sideløbende med hyrdningen.Og nu vil vi så køre en tur i hundeforretningen og se hvad hun vælger på hylderne i gave og så ud og se om vi ikke kan få fat i et par kødben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar