lørdag den 23. juni 2007

Så har vi også prøvet det...


Normalt er agilitystævner en hel dags forestilling, men man har jo lov til at blive ovverrasket.


Dagens stævne i Ølstykke blev afviklet på 3 baner. Jeg startede med banegennemgang kl. 8.30 og kl. 13.00 var jeg færdig og havde løbet 6 løb, 3 med hver hund og så kunne jeg jo bare køre hjem.


Nu er klokken lidt over 14 og jeg er hjemme. Underlig fornemmelse. Så nu vil jeg kaste mig over lidt rengøring hvilket jeg jo slet ikke havde regnet med at kunne nå i denne weekend.


Jeg håber at dagen i morgen bli'r lige så kort.


PS. Har nu fået min egen bil tilbage - det er vel nok dejligt efter over en uge i den skramlende lånebilen - Peugeot Partner - med 50 cm revne i forruden, der vandrer og underlig gearkasse der hellere ville i 5. gear end 1.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar