søndag den 17. juni 2007

Frida fortsætter stilen




Efter dagens stævne i Hillerød har Frida nu 2 DM-udtagelser mere. Dvs. at hun nu har 3 for meget, for hun er jo allerede udtaget. Hun kører bare med klatten... Min dejlige gamle hund er bare så dejlig, glad og nem at løbe med. Hun kan bare alle de svære ting og hun udstråler en utrolig glæde ved at løbe. Det er svært at forstå at hun om 4 måneder bli'r 11.




Ellers var dagens stævne en blandet fornøjelse med både sol og regn. Jeg var faldet lidt i søvn i teltet, da det pludselig tordnede og Frida som ellers bare lå og sov røg ud af teltet og gøede. Hun er rædselsslagen for torden og fyrværkeri.




Jeg lagde hende ind i hendes bur og der lå hun og smågøede og stressede over vejret. Så tog jeg hende ud og i snor og så lagde hun sig bare ned i teltet og kiggede roligt på vejret med lyn og torden, på hundene der løb og sagde ikke en lyd. Nogen gange så fatter jeg ikke hvad der foregår... men det var åbenbart det der skulle til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar