onsdag den 13. juni 2007

Ny håndtaske


Idag har jeg så afleveret min dejlige bil på værksted, så jeg kan få repareret skaden efter spadenakken, der kørte op bag i mig.


Peugeot har været så flinke at udlevere mig en ny håndtaske at køre rundt i....En 107, den er godt nok lille. Man åbner ikke en bagsmæk, men åbner bagruden og der er så ca. 30 cm "bagagerum", som nu er totalt proppet af en sæk foder og en taske.


Hundene kan lige være på bagsædet. Jeg har fundet deres sikkerhedsseler frem så de sidder i det mindste godt fast.


Jeg nævnte for Peugeot at jeg jo havde sagt at det var nødvendigt med plads til hunde og bagage (men det havde de åbenbart "glemt") og har brokket mig lidt over at jeg jo slet ikke kunne være der, så nu har de fundet en større bil til mig som jeg kan få i aften. Det var håbløst at skulle køre rundt i den lille bitte bil i en hel uge, med stævner og træning de kommende dage.Skridtet fra 807 ned til 107 er godt nok enormt. Jeg ville ikke ane hvordan jeg skulle komme rundt og ha' alle mine ting med mig hvis jeg havde sådan en til daglig.


Og agilitystævner er da nærmest umuligt. Stængerne til mit stævnetelt er længere end bilen er bred (den er søreme hele 1,63 m bred og 3,43 m lang).


JEG ELSKER MIN 807!!! Den har plads til alt og lidt til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar