fredag den 22. maj 2009

Scanning

Wilma er nu lidt over 6 uger henne. Jeg syntes ikke rigtig at der er sket så meget på det sidste nærmere tvært imod. De første uger virkede hun meget meget gravid og viste alle tegn på det, men så i løbet af et par dage ændrede hun sig og virkede pludselig slet ikke gravid.

Så for at slippe for en masse spekulationer og for ikke at drive mig selv helt til vanvid med spekulationer besluttede jeg at få Wilma scannet. Hun er nu blevet scannet 2 gange med nogle dages mellemrum og begge gange kan dyrlægen kun se en hvalp.

Så det er jo ikke ligefrem det store dejlige kuld hvalpe som jeg have håbet på og glædet mig til.

Men der kan godt gemme sig et par stykker til, så det håber jeg meget på så hvalpen i det mindste har en at lege med. Man har hørt om tæver der er bllevet scannet og dyrlægen har sagt at der ikke er nogen hvalpe og så alligevel kommer der 6. Så jeg håber og krydser fingre de næste par uger.

Der er jo faktisk ikke så længe til fødslen, der forventes ca. d. 11. juni.

Billedet forestiller Wilma 16 dage gammel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar