søndag den 24. maj 2009

Hvalperummet er næsten klar


Idag er jeg gået rigtig igang med at indrette hvalperummet (hed tidligere kontoret ;O), så Wilma kan nå at vænne sig til forandringerne.

Jeg har lagt noget gulvbelægning på som kan tåle vand. Der var dog ikke helt så meget i den rulle jeg havde regnet med, så det dækker ikke det hele. Så hvis nogen har en rest vinyl eller linoleum stående så jeg vil meget gerne ha' det.

Hvalpekurven er også kommet frem så Wilma kan vænne sig til den og forhåbentlig beslutte sig for at det er der hun vil føde sin hvalp(e) og ikke f.eks. i min seng. Jeg havde ellers tænkt mig at bygge en større hvalpekasse, men med udsigten til kun en enkelt hvalp har jeg valgt benytte plastkurven, som egentlig også blev indkøbt til formålet for et par år siden.

Nu mangler jeg så kun at hente noget hvalpehegn hos min veninde, så jeg kan indhegne området. Så skulle det helle faktisk være klar.

Wilma har allerede indtaget kurven. Hun har elsket den fra første dag jeg købte den, men da den er for stor til at ha' stående til daglig ligger hun ikke så tit i den.

Nedtællingen er begyndt: 18 dage til forventet fødsel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar