torsdag den 1. marts 2007

Nedlæg forbud mod bade


Tilkald Dyrenes Beskyttelse eller foreningen Hunde mod Bade straks. Bare fordi jeg stadig klør mig lidt pga. proteinallergi, så skulle jeg absolut i bad. Kan godt være Janne kalder det anti-kløe shampoo, men jeg er fuldstændig ligeglad for det involverede stadig at jeg skulle i BAD. Adr adr adr - er der noget værre?? Jeg gider kun være våd når jeg bader i havet eller i en svømmehal. For der kan jeg jo svømme rundt og lege med pivedyr og ha' det vildt sjovt. Men bare at skulle i bad og så med en ildelugtende shampoo det er hundeplageri. Jeg er da ikke en udstillingshund, så jeg finder mig simpelthen ikke i den slags. Har vi hunde mon ikke en fagforening, der kan gå ind i sagen og få nedlagt forbud??


Hilsen en meget våd og ret utilfreds Frida


PS. Jeg elsker at blive tørret. Det er bare så dejligt at få gnubbet hovedet med et dejlig stort håndklæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar