onsdag den 27. oktober 2010

TILLYKKE FRIDA



Min dejlige vidunderlige Frida bli'r idag d. 28.10.2010 14 år.

Hun mener selv det er 14 måneder ;O)

Frida er min bedste ven og tro følgesvend, som jeg har været så mange ting igennem med både gode og dålige. Glemmer aldrig da vi kørte gaalt i bilen og hun lå ved siden af mig en hel uge ville ikke ud at gå eller ud i haven. Da jeg begyndte at få det lidt bedre begyndte hun stille og roligt at presse mig til at gå lidt. Og uden hende var jeg ikke kommet igang så hurtigt som jeg gjorde. Et brækket led i ryggen er jo ikke bare sjov. Men Frida var min trofaste støtte.

Vi har så mange dejlige ture sammen. Og jeg håber hun holder mange år endnu.

Her er en lille film om Frida i dagens anledning:





2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin film!!!! Vilken härlig tjej Frida är!!!

    SvarSlet
  2. Til lykke med fødselsdagen Frida, håber du har en rigtig dejlig dag med masser af forkælelse

    Anni

    SvarSlet