lørdag den 29. maj 2010

Asta 5 uger

Igår blev Asta så 5 uger. Så nu er der kun 3 uger til hun flytter ind. Uh, hvor jeg glæder mig. Idag vil jeg gå igang med at kigge på hvad jeg har liggende af ledninger som en Med Frida og Wilma er den slags jo ikke et problem - de kunne jo ikke finde på at røre dem. Men en lille hvalp med kløe i bisserne er noget helt andet.

Jeg har allerede sat fintmasket net op hele altanen rundt så hun i hvert fald ikke kan komme til at falde ned fra den.

Lader til at Asta nu har fået øgenavnet Miss Naughty af opdrætteren. Mon det tegner godt ;O)

Her er et par billeder af Asta fra 5 ugers dagen taget af Åsa Eriksson:







Hun bli'r jo bare mere og mere nuttet og fræk at se på.

1 kommentar:

  1. Hvor er hun sød, du skal nok få glæde af Miss Naughty :-)

    SvarSlet