torsdag den 11. januar 2007

Sen agilitytræning

I øjeblikket træner jeg agility indendørs i Slangerup. Det er i BCK regi.


Vi træner hver onsdag kl. 20 i januar, februar og marts.Jeg træner hovedsageligt med Wilma, men Frida får også lov til at komme med og løbe et par runder. Frida er jo så erfaren at hun ikke behøver så meget træning mere. Og eftersom hun er 10 år så prøver jeg at spare hende lidt. Men det er utroligt at se hvor glad og aktiv Frida bli’r ved med at være. Hun ELSKER bare agility.


Wilma er noget ung og uerfaren endnu. Igår gik det noget bedre end 1. gang indendørs. Sidste gang startede vi op i ny ridehal med nye mennesker og hun var totalt fjollet og ukoncentreret. For Wilma er det jo kun får der tæller som rigtig arbejde. Men hun skal nok blive lynhurtig på agilitybanerne også.Men det er godt nok noget sent at træne. Jeg kom derfra kl.22.37 igår aftes. Så havde vi lige 45 min. hjem og kl. 0.00 lå jeg i min seng. Da vækkeuret ringede kl. 5.30 i morges var jeg ikke ligefrem særlig frisk eller veludhvilet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar